värme, småkryp och en bra bok

Har nu på riktigt börjat att läsa boken "Cirkeln". Riktigt bra hittils. En har dött och jag vet redan vem som står på tur.^^ Tjuvläsning^^
 
Imorse vaknade jag av mitt alarm kl 05:45. Tittade ut och somnade om, precis som L.^^ Jag såg till och med att solen lyste...Där gick jag miste som ännu en morgon om var perfekt att ta "tidigmorgon" kortet. Aja, nästa gång så går jag upp.
 Sitter just nu inne. Tar en paus från värmen. Fast nu ska jag nog gå ut oh fortsätta att läsa min bok. :)
 I find the map and draw a straight line
Over rivers, farms, and state lines
The distance from 'A' to where you'd be
It's only finger-lengths that I see
 
snow patrol - set the fire to the third bar
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0