Varnar för paddbild!

Haha eftersom att jag vet att vissa av er har fobi för grodor och framför allt paddor tänkte jag nu vara schyst och förvarna för för en paddbild.^^

I dag har vi varit och firat kusinen. Vi fick så himla godmat! Lax, färskpotatis med dill, dillsås och sallad. GOTT! Dock kände jag mig väldigt hängig och trött. Har åkt på en förkyllning och rethosta, typiskt också, hoppas att den inte håller i sig :)
När vi kom hem var planen att rida. Vi red i max 20 minuter på grund av alla bliningar som irriterade både oss och stackars hästarna. Det är nog den största nackdelen med sommaren, alla kryp! Näst efter krypen kommer allt överflödigt regn :)
NU kommer paddbilden:


Sry men dom är ju så fula så jag var bara tvungen att ta kort på den här ^^ haha så var den skit fet också.

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Jag tackar så mycket för förvarningen. Bilden var, eller bilden var ju jätte bra tagen. Focus och färgen var perfekt. Dock så kunde jag inte kolla på den så länge^^ Men av det jag klarade av att se så var den bra.^^ ;)

2012-07-14 @ 18:45:45


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0