Vid sjön

Gick ner och satte mig på bryggan. Sjön låg blank, fåglar kvittrade, fiskar hoppade, trollsländor flög omkring, en uggla som hoade i från skogen på andra sidan och solen som värmde på ryggen. Kunde man ha det mycket bättre? Nej, det tror jag inte. Älskar att sitta vid sjön. Bara sitta och lyssna. Helt underbart!
Lite bilder som jag tog medans jag satt där och njöt av sommaren. :)
 
Idag har jag vart inne i stan och köpte present. Sedan blev det även en ny handväska till mig. Svart, liten och snygg. Jätte nöjd. Behövde verkligen en egen handväska. Har lånat min storasysters, så det ska bli skönt att slippa göra det nu mera. :)
Mamma och pappa är bort bjudna till grillning hos grannen. Så jag och mina systrar ska snart äta revbensspjäll, vitlöksbröd och potatissallad medans vi kollar på "Batman begins". Lovin' it! ;)
 
Bye bye///R<3
 

Kommentarer

Postat av: L

Batman begins, är det den alra första filmen eller?:) Har ingen som helst koll på batman filmerna^^

2012-07-14 @ 19:01:06

Postat av: R

L: ja det är det. jag ska se alla, för om jag gör detmed soffan så ska hon se på alla hunger games filmerna;)^^

2012-07-14 @ 22:22:47


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0