2 av 14

Dagen började med att mitt alarm gick på kl 05:10, tryckte på snose på fem minuter. Då råkade mobilen hamna under kudden så jag inte hörde den sen. Vaknade av att jag i min dröm kom på att kl inte ringt^^ Tur det. Fast kl var då 05:33. Så det var ganska så lungt.
Tog en buss in till stan, missade bussen upp. Fick gå upp och jag hade bara en kvart på mig...det var jobbigt! Kom dit, skulle göra kaffe. Det låg redan kaffepulver i, så jag hällde på en kanna vatten och satte på. Jag tänkte då inte att någon kanske redan hade hällt i vatten och kaffepulver. Så den kaffekannan ran över. Det kom kaffe överallt. På golvet, i skåp, på bänken, ja det var ju lite pinsamt.^^
Sen har jag gått på promenader, städat och bädat sängar m.m.

Skulle ta en buss ner. Trodde den skulle vara nere innan 20 över tre. Den kom dit upp 17 över. Kom ner till stationen 30. Bara såg hur min buss åkte.-_- Fick stå och vänta i 10 minuter, vilket var tur att det bara var. Så nu är jag hemma och har lite ledigt. Känns skönt att få vara hemma två dagar nu och bara slappa.^^

Nu ska jag ut och ro med lillasyster. Så det kommer kanske lite nyare bilder senare. :)

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0