Äntligeeen♥



Åå min lilla kusin har varit efterlängtad i flera veckor och ÄNTLIGEN är hon här. Hon föddes i natt någon gång men jag vet inte när. Har bara fått massa söta bilder på henne när hon ligger och sover, så sööt! Haha hon är väldigt lik sin storebror Hampus :D

______________________

I dag har jag ridit Verona och Trollan. När vi var ute med Trollan och Otto blev det helt plötsligt tvärstopp på hästarna. Anledningen till det var att två ryttare på två stora hästar kom från andra hållet! Det är seriöst första gången som vi möter någon annan häst när vi är ute och rider! Vi kände igen ryttarna och dom har ridit en bra bit för att gå förbi våra ridvägar. Kul var deet iaf ^^

Annars har jag inte gjort så mycket i dag. Var nyss ute och fotad med Mira. Tanken var att fota några får som går nära oss men dom var för långt bort för att fota så det sket sig -_- Men i stället fotade jag Mira när hon badade i en äcklig vattenpöl.
Fler bilder kommer i dag eller i morgon ;)

/ L i n a

 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0