Äntligen tid för bloggning!:)





HEJ! Här är jag hehe, hur är det med er då? (inget svar) Nähä...

Har knappt varit hemma sedan igår morse därför ingen uppdatering på bloggen. På morgonen så åkte vi åter igen och provred gråskimmeln. Den här gången provred även jag och ja, det gick faktiskt hyfsat bra. Det lät iaf på dom andra som att jag inte skämde ut mig vilket min värsta fasa var. Efetr provridningen åkte vi hem och åt middag innan vi åkte och red våra hästar. Sedan var det bara att slänga med lite packning och åka till kusinen som vi skulle passa på kvällen. Sov över där så där har vi varit hela dagen i dag men har även hunnit med att rida. Kom hem för knappt 30min sedan :)

sommarlovet har än så länga börjat bra tycker jag. Meen vädret hade kunnat vara liiite bättre även om det inte går att klaga på just nu ^^

Men endå, MER VÄRME!;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0