Äntligen!

Äntligen är det fredag! Jag är hur trött som helst och kl är bara 20:46. Men det är ju inte så konstigt.^^ Så imorgon blir det att sova ut, så härligt det låter.^^ Någon annan som har jobb? Vart isådanafall? :)
Roligt att veta. :)

Just nu sitter jag i köket med mina hermanas! ^^ Se där, 4 år av spanska har lönat sig.xD

Våran lilla bebis låg och sov i soffan när jag kom in dit imorse. Han brukar hoppa upp och lägga sig där när jag gör min frukost. Men nu låg han redan där. Så söt! Dom brukar inte kunna sova så så länge, eftersom dom blir så varma. Men när han var valp så sov dom på massa kuddar, filtar och täcken. Så vi skyller detta beteendet på uppfödaren. Dock får man tacka, han är så mysig att ha i soffan.^^
Han är så sööööööt!! Jag la på honom filten. Och tydligen så gick han och la sig mellan mamma och pappa i deras säng en timme efter detta.xD Så gulligt!
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Jobb ja... Har jobbat från klockan 06.30 nästan varje dag de senaste tre veckorna, inklusive idag... Men bra pengar när man får lön :)

2012-06-30 @ 16:13:55

Postat av: R

AGCH: Så tidigt?? Gud så jobbigt, men ja det är ju helt klart värt det! ;)

2012-07-01 @ 08:23:48


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0