Blablabla


Ser ni att han har kvar gul färg sedan vi spexade ut dom? Hoppas det går bort snart!! XD

Hej! Täkte bara svänga in hit och säga hej. Anledningen till att jag gör det är inte för att jag har något vettigt att skriva (så dumt, det har jag ju aldrig) utan för att jag har tråkigt. En viss person ska ju gå upp tidigt i morgon för att jobba och tjäna pengar så msn är det inte enns någon idé att fråga om. Så därför får jag underhålla er i stället;) (men det gör jag så gärna så!)

BTW, i dag har jag flätat en 6-fläta! Alltså man tar 6st hårslingor och flätar med i stället för 3. Min moster har lärt mig hur man gör så i dag testade jag att gör det själv på Lasse. Det blev riktigt snyggt, jag kan lägga upp bilder någon gång så att ni får se skillnaden mellan en 6-fläta och en 3-fläta :) Vi pysslade nämligen om Lasse i dag. Har haft lite dåligt samvete över att vi inte har pysslat om honom så mycket det senaste, varken tränat lydnad eller tömkörning. Det enda vi har gjort är att ha borstat av honom lite snabbt när han fått följa med ut på ridturerna, stackarn. Det såg ut som att han tyckte att det var riktigt mysigt att bli ompysslad :) Sedan prövade jag om han kom ihåg "vinka" tricket och det gjorde han minsann! Så söt han ee ^^

Veckan som kommer ska vi vara med kusinerna, dom kommer i morgon kl 08!!! Alarm blir det som gäller haha. Sedan ska vi vara med vicktor några dagar, skojigt! Och sedan kanske det händer lite andra stora grejer som jag icke kommer att berätta än. Inte för att det är något intressant för er kanske men för mig och syrran är det riktigt spännande! (om allt går som det ska)

Nu måste jag sluta för batteriet är snart slut och jag orkar inte gå de 3m för att hämta laddaren, hehe.

God natt :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0