Dag 1 av 14 avklarad!

Ja. Imorse så var jag väldigt, VÄLDIGT, nervös. Jag åkt med mamma in till stan och tog sedan en buss upp. Jag viste inte vart jag skulle gå av, för jag hade aldrig åkt den bussen förut. Men det gick bra.
När jag kom dit så stog jag och några andra och väntade på att det skulle komma någon och hämta oss. Men den till mig och till en annan kille så kom inte den som skulle hämta oss. Så vi fick gå till våran avdelning med någon annan. Vi fick våra tröjor och sen gick jag till min avdelning. Jag hade inte så jätte mycket att göra. Jag har idag, gått ut och gått, plockat in och ut ur diskmaskinen, dukat fram, tatt bort o.s.v.

Imorgon börjar jag 8, vilket jag kommer göra varje dag framöver. Ska kolla om jag då kan slut kl 3. Då blir det ju 7 timmar och det är väl lagom.

Just nu så tar jag det lungt. Jag är väldigt trött just nu. Så det blir till att lägga sig tidigt idag. Som vanligt.

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Ska du jobba på midsommar eller väljer du tt vara ledig då?:)

2012-06-14 @ 22:36:26

Postat av: R

L: Ja jag tar ledigt på midsommarafton. :)

2012-06-15 @ 16:34:50


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0