Förberedelser och musik

Jag och storasyster har städat hela övervåningen. Det ska vara kalas här kl 5 om jag inte har helt fel. Så det är lite att göra tills dess.

Tre låtar som jag inte kan sluta att lyssna på är:

1: Jennifer Lopez - Dance again ft. pitbull
2: Jennifer Lopez - I'm into you ft. lil wayne
3: Rita ora - R.I.P ft tinie tempah

Super bra! Love them! :)

Ska nog hoppa in i duschen snart, innan alla säger att dom också ska duscha. Kan vara smart att ha det gjort då. ;)

Vädret idag hade ju kunnat vara bättre. Vill ha tillbaka solen. Det behöver inte vara sådär jätte varmt, men jag vill inte frysa när jag går ut och bara se grått på hela himlen. Aja, det kommer nog snart tillbaka. Imorgon såg det ut att bli bättre väder iallafall. :D

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

Hälsa grattis från mig :)

2012-06-01 @ 16:39:23


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0