God natt<3



Hej bloggläsare. Jag tänkte bara göra ett sista kvällsinlägg nu innan jag stänger av datorn utan att riktigt veta vad jag ska skriva.
Jag har funderat lite med det här hur jag ska dela upp bilder och vardagstext i de två bloggarna som jag bloggar på. Jag vill ju inte sluta lägga upp hästbilder och skriva om mina hästar bara för att jag bloggar på en hästblogg. Men samtitidigt vill jag ha något nytt att visa på den andra bloggen som jag inte visar här. Den här bloggen betyder mer för mig eftersom att jag har bloggat här i över två år men det är väldigt kul att ha börjat med något nytt. Ska jag vara ärlig så går den andra bloggen bättre just nu när det gäller besöksiffran vilket jag tycker är väldigt kul för min syster. Det är hon som har startat upp allt och det det är även hon som bloggar mest på den. Hm... vad tycker ni? Vad ska och inte ska jag visa på den här bloggen? Jag tar så klart för givet att ni kikar in på hästbloggen lika mycket som ni klickar in på den här^^

Nu i kväll har jag mest tagit det lugnt, mamma och syrran ville ut och gå så jag tränsade Trollan på grund av lathet XD Haha...

Nu ska jag kika runt lite på datorn innan jag stänger av och öppnar min bok en liten stund.

BTW, tänk att det bara är en vecka kvar i skolan!! På onsdag är det nationaldag=ledighet och på  fredag är vi förhoppningsvis också lediga om inte så har vi bara en timmes mattelektion. V 24 blir det klassresa och sedan en dag ledighet(förhoppningsvis) och sedan är det skolavslutning!!:O Ett helt skol år har snart gått och efter sommaren börjar vi 2:an på gymnasitet! Är inte det galet??

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Ne man vill ju har nytt att skriva på den andra bloggen. Men men, man får la på något sätt dela upp det.



Haha så gör jag också ibland. Mamma frågar om vi ska gå runt sjön. Och jag svarar med ja, jag ska bara sadla master så går vi.^^:P

2012-06-03 @ 09:27:38

Postat av: L

Ja precis annars blir det ju tråkigt att läsa bloggarna om det bara är samma hela tiden.^^



Haha det är faktiskt första gången jag gör det. Ska se till så att det inte blir en dålig ovana XD

2012-06-03 @ 12:08:16


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0