Hejhejhej

Idag är det söndag. Imorgon är det måndag. Orkar inte gå upp tidigt för att ta två bussar till jobbet. Är trött på att åka buss. Vill vara ledig, lägga mer tid på fotoutmaningen. Som L vi får skjuta upp några veckor. Eller ja, jag ha inte haft tid eller ork. Så det får väl bli när det blir. :)

Idag har jag inte gjort någonting. Varit inne hela dagen. Spelat kort, kollat tv, datan. Sen var jag bara ute och bytte hage på hästarna. Det var väl det enda jag gjort idag. Gått och vart trött på tanken av jobbet. När man väl är på jobbet så är det helt okej. Ställa fram mat, mata, diska, diska, diska, sitta och stirra, gå ut och gå, diska, städa. Lite jobbigt i längden. Det är samma sak varje dag. Man känner verkligen vid sådana här tillfällen vad man faktiskt vill jobba med. Jag menar, att jobba på ett dagis är 100 gånger roligare. Och det är ju det jag vill sen i framtiden också. Aja, pengarna vill jag ha! Har massa jag vill köpa (enbart kläder och ett par skor) följer en blogg, där en tjej alltid har massa fina kläder. Och hon hade köpt två nya tröjor från h&m och jag vill ha dom!!! ^^ Aja, pengarna är väl snart här antar jag...det är bara att stå ut i 8 arbetsdagar till.
Vill måla mina naglar också, men inte ens det kan jag göra.^^ Aja, gnäll gnäll gnäll. Käften rebeckaXD

Imorgon eller någongång i veckan ska jag ta mig i kragen och ta nya kort till er. :)
Nu får ni en bild på en tidig morgon. Kl typ 06:00. :) Solen har precis kommit fram över träden. :) Love it!
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

8 dagar är ju egentliken ingenting! Men jag förstår absolut om det känns som en evighet typ. Men ja, 8 dagar = MER PENGAR!!

2012-06-24 @ 22:08:48

Postat av: R

L: Nej det är ju ingenting. Men ja, det känns som en evighet. Och det är jobbigt att gå upp såhär tidigt hela veckorna när man bara vill sova och slappa.^^

2012-06-25 @ 16:21:51


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0