Hejsan :)

Längesedan ni hörde från mig. Skulle kunna säga att jag har fullt upp med jobbet och har inte tid att blogga. Men det hade vart en lögn. Jag har tid, men inte ork. Så fort man kommer hem vill man bara sova och lata sig. Men men. Slutar nästa onsdag! :D

Idag hämtade familjen mig från jobbet. Skötn att slippa åka buss för en gångs skull. När vi kom hem satte vi oss i paveljongen och åt. Sen solade jag medans lillasyster badade. Men det blev väldigt kort. Vart tvungen att gå upp sen. Det var värsta folksamlingen jämte oss. Vill ju inte ligga där och sola då. Plus att några skulle ut och fiska. Så jag la mig uppe i en badenbaden i någon timma. Kan ju säga att jag inte riktigt kan se något resultat precis. Men men^^

Vill också säga grattis till L för den nya kusinen! Jätte roligt! :D

Ska nog gå ner och ta mig en till bit kladkaka. Mumma! Hörs :)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Tack.. eller vad jag man nu ska säga X))

2012-06-27 @ 20:17:45


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0