Inget att skriva om



Än så länge har jag vaknat vid 09 vilket jag tycker är super bra^^ Förmiddagen käns mycket kortare om man vaknar 10 tycker jag så jag ska försöka att fortsätta med att gå upp kl 09 på morgonen. Dessutom somnar jag bättre på kvällen sen :)

I dag har jag ridit. Tycker inte att Trollan käns 100 på sina framben. Det kan vara inbillning från min sida men jag kan inte låta bli att tycka att det är något. Mamma tror att det kan vara på grund av hoppningen, att hon inte klarar att hoppa pågrund av frambenen. Så hon tycker att jag kanske borde låta bli att hoppa henne. Men jag hoppar inte alls mycket med henne och om jag gör det är det kanske 2-3 hinder på 50-60cm..

Aja, annars har jag inte gjort så mycket mer i dag, lagat mat och gått ner till mammas jobb innan ja tog mopeden hem som stod där nere. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0