Kusinerna på besök!


Som jag nämde igår skulle jag försöka ta kort och visa skillnaden mellan en vanlig 3-fläta och en som innehåller 6 st hårslingor. Den med 6st tycker jag är mycket finare!:)



I dag ställde jag klockan på 7:30 för att hinna duscha innan kusinerna skulle komma kl 08. Jag var skit trött, sov inte bra i natt givetvis så jag hoppas på att få sova inatt men förmodligen inte eftersom att vi ska sova i Elin rum. Jag sover ALDRIG bra i Elins rum :/

I dag har vi flätat och pyslat om hästarna. Kusinerna fick även rida en liten runda och jag tycker att dom är jätte duktiga för att aldrig rida :) Vi höll på i 4 timmar sammanlagt om inte mer, så när vi kom hem var alla helt slut och ville ha fika ^^

De andar ville tälta i dag men det hade jag ingen lust med, tråkigt väder och dessutom sover man absolut inte bra i tält. Men nu regnar det så vi ska sova inne ist.

Och varför jag bloggar trots att vi har främat är för att de kollar på film. Jag tycker att det är så tråkigt att kolla film så fort man har främat. Det käns så osocialt och helt onödigt. När man träffar varandra så sällan är det roligare att prata och umgås :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0