Lediga dagen!



Hej! Egentliken har jag inget att blogga om men det är ju alltid kul att blogga ;)
I dag har jag varit hur slö som helst, har inte haft någon energi alls i dag. I morse red jag på åkern, mamma hjälpte mig och tillslut gick det riktgit bra :) Att sitta ner i traven  på en häst i högt tempo känns regält i magen haha ^^ Det är riktigt jobbigt :)
Sedan under dagen har jag hjälp mamma att häta stolar och bord, party tält och sedan sätt upp partytältet. Jag var ju inte direkt de nmest aktiva personen av oss me njag hjälpte iaf till;P
I morgon ska jag försöka att gå upp kl 8 och rida innan skolan. Men om vädret är piss ställer jag om klockan och sover sovmorgon ist, det får vi se i morgon :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0