lite uppdate

Det har vart lite dålig uppdate från min sida. Och jag har inte någon bra ursäkt för det heller. Så, ja, sry. :/

I torsdags så sa jag att jag i fredags skulle, städa mitt rum, köra ner vatten till hästarna och måla. Men jag gjorde bara en av dom sakerna och det var att köra ner vatten till hästarna. Sen väntade jag på mat och sen red jag. Men men. Dock sa jag till min lillasyster att städa rummet. Så det kommer jag nog slippa. ^^ Hoppas jag iallafall.^^

Idag är det inget planerat. Det kanske blir en kort ridtur med ponnyn min. Sen så blir det väl till att slappa resten av dagen som vanligt. ;) ^^


Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0