När solen är framme så kommer kameran fram







Satte mig i hagen och tog kort på lilla ponnyn. Och när jag satt där så hör jag hur Ozzy kommer och vill gosa. Så vi sitter där i hagen och gosar lite. Han var väldigt gosig. När jag sprang ifrån honom för att ta kort så kom han springande mot mig. Så söt. Sen blev det lite kort på dom fina blommorna som finns överallt nu. Använde mig utav telezoomet. Måste skaffa mig ett macro snart. Men har inte hittat något för pentax...

Kommer nog mera kort ikväll. Kommer nog ta mig en till fotorunda idag. :)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Jag hade nog köpt ett objektiv som har både närgräns och utsomning ist för ett fast macro men jag vet inte:)

2012-06-03 @ 12:26:28

Postat av: Rebecka

Sv: Tack ;)

2012-06-03 @ 12:27:12
URL: http://timmarnaistallet.blogg.se/


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0