PARTY!!



Kalla det vad ni vill men jag kallar det PARTY! FÖR i dag ska vi fira lilla mamsen, tänk att hon har blivit så stor, så gammal! det är helt sjuuukt! jag tänker dock inte säga grattis i dag eftersom att hon fyller år i morgon :) Jag hoppas för hennes skull att vädret håller i sig för vi måste nämligen sitta ute för att alla ska få plats.

I dag smet jag i väg och fixade tipspromenads frågorna. ALLT krånglade! jag höll på att bli galen men tillslut så löste vi det! Vi busade till det med att lägga en snygg bild på varenda fråga också ^^
Vi hade även tänkt busa till det med att späcka ut hästarna men givetviiiiiiis ska regnhelvetet förstöra allt så det gick inte och nu är det försent.

Men en annan sak som vi har gjort i dag är att hänga upp två stora skyltar som jag och elin målade igår. På skylltarna står det med stor text MIA 40år TUTA! aja, vi är lite fjantiga men det är humor så i dag tutas det som ini bomben nedanför oss :) KUL!

Ha det gott kära ni!

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0