Regnig dag som denna



Hej! På grund av det somriga vädret har jag inte gjort så mycket i dag men jag har ut och gått, fikat hos kusin och sedan har jag hjälp min andra kusin att rida Lasse. Hon red bara två gånger fram och tillbaka till brevlådan eftersom att det bara regna och var så kallt. Efter det hade jag så himla tråkigt så jag tog på mir regnkläder och gummistövlar och gick sedan ut till hästarna för att fota. Vi tog nämligen hem dom i dag eftersom att det ska regna så mycket de kommande dagarna. Kan vara skönt att ha dom nära ett riktigt stall ifall det skulle regna fööör mycket :)
Bilder på dom lägger jag upp på andra bilden;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0