Regnigt sommarlov för evigt?



Haha sorry för alla hästbilder som jag lägger upp på bloggen nu det senaste (och blommor) eller ja, djur i huvudtaget. Jag varierar mig inte speciellt mycket när det gäller fotografering och har aldrig gjort nu när jag tänker efter. Men nu kanske det har varit extremt dåligt?;) Men ja, det är det enda föremål som jag har tagit mig tid att fota den senaste tiden. Har inte haft tid eller lust med tanke på vädret, att gå i väg någon stans och fota. Just nu är jag så irriterad på Sverige vädret så jag önskar NÄSTAN att jag bodde utomlands där man kan räkna med sol iaf på sommaren!!! Grrr......

I Dag, som vanligt (hehe) har vi ridit. Vi rider alltid efter frukosten om inget annat kommer i vägen. Det är så härligt, man piggnar till och förmiddagen bara rusar iväg. Hursomhelst, red Trollan i dag, och det gick inte lika bra i dag som det gjorde i går men det gick heeelt OK:) Men det roligaste var att när vi skulle ta hästarna till deras sommarbete så red jag Trollan med grimma och grimmskaft eftersom att jag är lite bekväm av mig (höhö) och jag började rida precis som jag gör när jag försöker att jobba henne i form och hon började faktiskt söka sig ner åt (haha jag kan inga bra ord) och jobba! haha tycker att det var jätte kul, jag höll bara lätt kontakt i "tyglarna". Jag blir så lycklig! ÄNTLIGEN! Och varför jag skriver det här är för att jag inte kan låta bli. Syrran har ju lagt ner sin hästblogg så då struntar jag i att blogga där också, käns inte kul om hon skiter i den (jag är förvånad XD ) Haha jag tror inte det kanske är någon som förstår mig hur jag känner men när man har ridit i 5år och känt sig helt värdelös (eftrsom att det var på Trollan jag började försöka rida "ordentligt") ridit på samma sätt, och inte lyckats med något så helt plötsligt släpper allt och jag börjar känna att jag faktiskt kan rida ( åtminstone liiiite) :D (ska sluta tjata om min utveckling, snart)
I morgon ska jag få rida Otto för andra gången fats första gången här hemma. Får se hur detta går :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Gooo känsla! Känner igen den, fick den i torsdags då det blev klart att jag ska spela innebandy i division 2/3 nästa säsong i Fristad. Man mår sjukt bra av den känslan! Hoppas det går bra med nya hästen:)

2012-06-23 @ 23:06:13

Postat av: Anonym

Ja värkligen, lycka på hög nivå :)

2012-06-24 @ 14:30:48


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0