Ridit Otto i dag!



Regn och regn blabla, det börjar bli tjatigt med regn, tycker ni inte?;)

I dag red jag som sagt Otto. Det kändes stor skillnad på honom och Trollan. Trollan är stadig och trygg medans på Otto så vinglade vi hit och dit och huvudet gick  hit och dit, haha :) Men det var kul att få rida honom igen även om det inte gick så bra men i morgon ska han få vila, han kändes ganska trött i dag. Vi gjorde iaf framsteg med bakhovarna, det var inte massa tjavs utan han lyfte dem nästan med en gång. Menmen, dte är bara att jobba på.

Så mycket mer har jag inte gjort i dag.Ätit pizza så att jag mår illa. Så nu blir det inte någon pizza för min del på ett bra tag, blä.
Jaha, det var bara det jag skulle säga. Roligare blogginlägg får man ju leta efter.

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0