Så härligt!!

Jag gick ut förut och skulle ta lite kort. Då det börjar att regna. Så jag tog ett stort paraply och gav mig ut. Solen lyste och det regnade. När regnet slutade så låg sjön helt still och solen värmde. Det var riktigt skönt att gå omkring bland alla blommor och ta kort då. Härligt härligt! :) Nu börjar himlen klarna upp och jag ser inte så jätte många moln längre. :) Lovely!

Jag kan inte sluta att lyssna på Erik Hassles nya låt "Stay" den är såå bra! Och musik videon är riktigt bra också. :)







Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Oj vad fin den nästsista bilden är!:)

2012-06-09 @ 16:04:12

Postat av: R

L: Tackar tackar! :)

2012-06-09 @ 19:35:54


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0