Så härligt!!!

Det är sååå härligt att det snart är sommarlov, eller, jag ska ju jobba dom tre första veckorna, men endå skönt att tjäna pengar! ^^

Idag har jag inte gjort så mycket. Kollar reprisen på "MTV movie awards 2012" gått och mött storasyster, släpt hästarna i en ny sommarhage, kollat tv, gosat med hundarna. Det var la typ det. Har bestält klänning också. Så den kommer la inom 2-6 dagar. Dom brukar vara ganska så snabba med det dära. :)

Ikväll blir det slappa framför tv:n. Sedan lägga sig tidigt och sova ut imorgon. Så gött!;)

Nu ska jag nog fortsätta att njuta utav att veta att jag är ledig imorgon. ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0