Solig dag



Min lilla kusin Gustav har just åkt hem efter att ha spenderat kvällen här hos oss :) Hans familj var och såg Loreen i Borås, jag ville också dit! Men tyvär fanns det inte plats i bilen annars hade jag följt med ^^ Men jag hade iaf kul med Gustav. Haha allt som vi hade hade han, precis allt! Från växter till hästsvans, han hade ALLT ;) haha och han gick runt med sin storebrors solglasögon och var super cool, så söt :)Vi åt också en jätte god kvällsmat nämligen potatis, lök, citron och fisk inlindat i folie som vi la på grillen. Sedan åt vi jordgubbar med smält choklad :D

Annars i dag har jag ridit och varit med i stan och handlat mat. Sedan åkte vi och hälsade på lilla bebisen! Bebisar är så små och ömtåliga, jag vågade knappt lyfta henne :)  

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0