Sommarlov, fast endå inte...

Ja, nu är det sommarlov. Som sagt. Imorgon börjar jag min första dag på jobbet. Vill inte...gillar inte att behöva åka dit. Äldrevården är inte någonting jag kommer jobba med. Inte ens sommarjobba någon mer gång. Jag tänkte förut, tänk om jag fått jobb på fritids eller någonting liknande, jag hade faktiskt varit glad över att åka och jobba imorgon. Det gick verkligen upp för mig att  barn är verkligen någonting jag vill jobba med...Nästa år får jag väl försöka få mig ett jobb på fritids eller liknande. :)
Det är ju värt det. Jag får ju pengar.:) Men, jag vill inte.^^ Det är bra 14 dagar jag är där. Eller 15 om jag jobbar igen midsommar. Men men, det ska väl gå fort. Hoppas jag.

Nu ska jag sluta tänka på det. Fast jag måste fixa naglarna. Men sen ska jag sluta tänka på jobbet. Wish me luck!

Den enda riktiga sommar bilden jag har. Får se om jag hinner, eller orkar ta lite nya kort imorgon. Får se hur vädret är när jag kommer hem. :)

Ha ett gött sommarlov och njut av ledigheten!

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Med god inställning kommer du snart vara fri från jobbet :)

2012-06-13 @ 20:45:50

Postat av: R

L: Ja, jag antar det. Det är ju typ bara 14 jobbdagar jag är där så...:)

2012-06-14 @ 08:08:00

Postat av: L

R: Det är bara att tänka på pengarna så ska det nog gå haha ;)

2012-06-14 @ 10:37:51


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0