SOMMARLOV!



NEJ vi har inte haft skolavslutning än men sommarlovet är värkligen så HÄR nära! Vi kommer inte att ha någon riktig lektion nu för på torsdag börjar vi kl12 och ska fika och ha betygssamtal sedan ska vi gå ner till ungdomens hus och göra något där. På måndag är det klassresa och på onsdag är det skolavslutning!!!! WIHOO!!!! Det ska bli riktigt skönt med sommarlov nu faktiskt. Det senaste har man varit lite trött på skolan och har inte riktigt varit sådär taggad på att göra bra ifrån sig. Så ja, det ska bli skönt att få lite vila även om jag vet att många av er förkännar det bättre än jag X))

Vad har jag gjort i dag? Varit i skolan och inte gjort ett dugg från 10-12, sedan har jag ridit och pratat med hampus ^^ Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Äta snusklubbor för fulla muggar kanske ;)....

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0