Sorry sorry...

Ja, jag får börja med att säga förlåt för dålig uppdatering. Men jag har som sagt jobbat hela veckan. Och jag är såååååå trött. Har gått upp 05:15 hela veckan. Utom idag, orkade verkligen inte, så gick upp 05:40. ;)

Det har dock inte hänt så jätte mycket. Jobbet är segt och slappt. Lätt känta pengar. Så det går väl bra.

Våran lilla bebis fick ett djupt sår i trampdynan igår. Så jag fick torka bort blod från hallen in till hans rum. Uscha uscha...men han mår bra nu. Han var inte så dålig, men våran bebis blödde. Man måste ju vara försiktig med bebisen. ;)

Idag när jag kom hem gick jag direkt ner till sjön och solade. Var badvakt åt lillasyster. Och det är sååå härligt att sola. Måste bli av med min linnebränna. Kan inte ha det så till min nya klänning. Nej nej, och shortsbrännan måste bort. Men det fixar jag tills dess. ;):)

Har en B&J ståendes i kylen. Mumma!! ;)

Imorgon ska jag sooooova!! ^^ Bara längtar typ^^ Och så är det midsommar också. Det blir att firas med familj och vi får hoppas att jag inte blir årets "skitgubbe" ^^

Och så vill jag bara säga att Elins nya häst är sååååå söt. Så glad att hon hittat en häst nu. :)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Jag förstår om du inte har orkat blogga men jag säger bara, Det var på tiden!;)

2012-06-21 @ 22:14:01

Postat av: R

L: Haha, ja det var det verkligen.^^ :P

2012-06-22 @ 12:52:09


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0