Tiden går fort!



Någon gång i bland brukar jag titta tillbaks i vårat bloggarkiv och kollar på gammla kort och läsa gammla texter med fler felstavningar än nu. Haha! Tänk att vi snart har haft våran blogg i 2 ÅR ( 22 juli) Jag är riktigt imponerad att vi har haft kvar den så länge. Undrar just hur länge vi kommer att orka blogga!?
Om man kollar tillbaks ser man hur mycket vi båda har utvecklats när det gäller fotograferingen men jag kan endå känna i bland att jag har stannat upp helt och hållet och blir inte bättre än så här. Det är lite tråkigt tycker jag för jag vet själv att jag ligger i botten på amatör men jag vill bli så mycket bättre! Sedan vill jag ha en ny kamera också, min är helt kass just nu men jag har bara 2000kr i spargrisen som jag VET inte kommer ligga kvar där när sommaren är slut. Så det blir till att spara igen efter sommaren. hehe.......
Det var allt vad jag ville skriva om. Kolla själva i 2010-2011 arkiven, det är riktigt kul att se hur man har förändrat sin bloggning ^^
Det kanskeee kommer ett till inlägg lite senare i dag.
Puss på eeer!

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0