Tråkig dag..


Nu börjar sommarlovet värkligen bli tråkigt. Jag känner mig helt fast här hemma, ingenting fins det att göra. Fel, det är klart att det finns saker att göra så som att städa och röja men jag har ingen ork till såna saker, jag vill göra något roligt. Inte enns att fota är kul längre. Det är bara grått och tråkigt väder eller en massa regn. När kommer sommaren? I går var det ju så himmla mysigt väder och så vips, i dag är det som vanligt, grått och regnigt. Vi kommer inte att få någon sommar i år, eller? Jag vill inte vänta längre, sommaren måste komma NU!
Det var en underbar sommar förra året, jag hade saker att göra hela tiden och var knappt hemma. Sommaren bara flöt på och jag hade jätte kul men i år? Det känns som att ingenting kommer att hända, endå är det här bara början av sommaren.
Ok, förlåt att jag klagar men nu måste faktiskt någonting hända, NÅGOT KUL! Annars kan ju sommaren dra åt skogen, piss väder!
Bloggen är inte heller rolig, ingenting händer, det finns inget att läsa och inget att se. Endå så gör jag ingenting åt det, så typiskt mig -_-  Men vad kan man hitta på för att liva upp den här bloggen? Ta finare bilder? Hur?  Help me!

I dag fick jag iaf ÄNTLIGEN rida på åkern och jobba hästen och jag själv fick också jobba, kul! Det hade absolut kunnat gå bättre men jag är endå nöjd eftersom att det blir ordentlig ridning så sällan. Det är tråkigt att man inte enns kan få rida på åkern när det är sommmar för då ska regnet förstöra. Jag var så HÄÄR nära på att skita i att rida i dag när jag såg att det började regna. Jag orkade värkligen inte att rida den vanliga, tråkiga rundan. Men som tur var så slutade det att regna. I morgon kommer "ridbanan" fömodligen vara hal som vanligt. Men tror att min häst ska få vila i morgon, hon har inte fått någon vilodag på över en vecka, kommer inte ihåg när. I för sig så har vi bara ridit ut och tagit det lugnt men gammlingen behöver få vila lite också. Fast egentliken vill jag rida i morgon, det är det enda som är lite roligt just nu.

Haha jag vill skriva mer men eftersom att det här är en fotoblogg och inte en skrivblogg ( det är sällan som det märks) så ska jag lägga av nu. Får ta och hitta på något kul ist för att sitta här och tråka ut er :) Vad tycker ni om bilderna? Jag tycker att dom blev lite coola :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Bilderna var riktigt fina! :)

2012-06-29 @ 17:16:52

Postat av: L

R: Tack!:D

2012-06-29 @ 17:31:08


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0