Ännu en pysseldag



Jösses vad jag är morgonpigg helt plötsligt. Nu dom senaste helgerna har jag kollat på klockan redan vid 6-7 och varit pigg. Men jag har ist tvingat mig själv att somna om och sovit till 8 ist :) I dag red jag Verona åt mamma så Trollan fick ha en vilo dag i dag :) Det gick bra tycker jag, det blåste en del men tycker endå att Verona höll benen på marken och jobbade på bra.
Sedan efter fix i stallet drog jag till mormor och morfar där alla andra var. Satte mig och gjorde album innan det blev dags för att äta av smörgåstårtan so mblev över från igår. Det var lika gått i dag :)

snart är det dags för att göra sig iordning inför bion. Hoppas att den är bra. Jag har höga förväntingar nu när alla andra har sagt att den är jätte bra ;) 

/ L i n a 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0