Äntligen Fredag



Haha känner inte riktigt att jag förtjänar min helg lika mycket som annars^^ Efter att ha varit borta 3 dagar från skolan har jag inte direkt jobbat hårt i dag inte heller behöft. Vi började med matte. Där låg jag back ett X antal tal (typ 40 tal^^)  Men jag måste erkänna att jag kämpade inte direkt för att komma i kapp. Hade tänkt ta med boken hem men OFC så glömmde jag den.
Sedan de två sista lektionerna så vi på en dokumentär, riktigt bra tycker jag. Sedan så har vi mest disskuterat vad vi ska göra med klassen på fredagar. Det värkar bli riktigt roligt!:)

Skönt att börja blogga igen. Har inte haft ork till att blogga de här dagarna så det är skönt att vara igång igen !:)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0