Big Sad Face!

Det är såå ledsamt att inte få träffa alla härliga ungar igen! Det var tråkigt och ledsamt att säga hejdå till dom. Jag har fått massa kramar och ett fin fint armband. När jag skulle gå så fick jag en kram av en liten tjej och hon sa hejdå, sov gott.^^ Så gulligt! ^^ Kommer verkligen att sakna dom små liven!♥

Ska som sagt på bio ikväll. Och godiset är fixat, tack pappa!♥ Just nu ligger vi alla i mamma och pappas säng och lyssnar på musik och är på datan. Fast lillasyster ligger och halvsover. Hon är la trött efter en heldag i ishallen. ;)

Vädret är helt underbart! Så härligt. Vet inte om jag kanske ska gå ut en stund sen. Har inget att göra ute, men någonting borde man ju komma på.^^ Kan ju bara gå omkring och njuta av solen liksom. ;)

Mobilen är bra att ha i stunder då kameran blev glömd hemma. ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Härlig bild :)

2012-03-02 @ 15:59:39

Postat av: R

L: Tackar! :)

2012-03-02 @ 16:04:49


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0