En riktigt solig dag!

Ja idag har solen vart framme hela dagen och vädret har vart på topp. Har till och med kunnat använda min jeansjacka och solglasögon. Nice! Har längtat efter att få använda den jätte länge. ;)

Har tatt några kort idag faktiskt. Och den på lillen är ju bara såå söt!!;)

Såg en annons eller artikel om en häst som var 51 år. 51!! Asså den såg väldigt ruggig och sleten ut, men den var pigg och glad. Och den bodde på samma gård som en 24 år gammal terrier. Gamla djur alltså. ;) Så häftigt!

Satt ute förut och spelade "trivial pursuit" med systrarna. Det spelet är så roligt! :) Och man får lite mer kunskap av det, vilket är bra. ;)

Just nu sitter vi alla inne i mitt rum och är på datorn och lyssnar på musik. :)




Hihi, jag gjorde ett läte så tittade han rakt på mig. Med sin långa tunga som sticker ut! ^^ Sååå söt!!♥

~Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light - Albus Dumbledore.~

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

Haha Snygg bild på "lillen" :)

2012-03-24 @ 08:08:45

Postat av: R

Haha ja han var så söt så.^^

2012-03-24 @ 18:01:45


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0