Gegga gegga


Hehe tycker att polka stod lite fint i hagen :)


Härligt väder i dag med härliiigt! Tog en ridtur i dag också  det var riktigt härligt:) Så himla skönt att kunna rida utan att börja frysa och behöva använda tärmobyxor^^ Stor lättnad asså;)

I eftermiddags har jag även fotat massa gegga. Jag fick den lysande iden att hoppa i geggan så att det skulle bli lite coola bilder. Tredje gången jag gjorde så skvätte det upp massa MASSA vatten på både mig och kameran. Fick massa lera över hela ansiktet och ögonen. Sedan luktade jag typ bajs eftrråt. Smart gjort säger jag bara haha ;)
Nu har jag även gjort muffins tills i morgon. Ville bjuda på någott gått till alla barn efetersom att det är sista dagen i morgon. Liite tråkigt är det allt. Det är ju nu som det är roligast eftersom att jag har lärt känna alla barnen nu :) Hoppas de gillar muffinsen iaf ;)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Fin fina bilder L! Lite smart är du allt som hoppar i vatten och gegganxD

2012-03-01 @ 20:28:15

Postat av: L

R: Tackar tackar :D Ja i bland får man ju bara berömma sig själv asså XD

2012-03-01 @ 21:59:40


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0