Hej söndagsångest...

Denna söndagstångest alltså. Är trött på den. Men men, man får tänka på bra saker och se föbi att det är måndag imorgon och idrott. Tror att idrotten hjälper till med ångesten. Har sedan 8 eller nåt inte gillat idrott. Har alltid gillat det förr. Men inte nu mera. Önskar att irdotten var frivillig nu på gymnasiet. Om man inte ska bli någonting inom det så ska man få använda den tiden till andra kurser...hmm. Aja, jag kan ju inte ändra på det liksom. Men det hade ju vart bättre.

Har idag ridit runt sjön, den långa vägen. Alla följde med och gick och jag red. Det var några som åkte på fyrhjulingar där så Master hoppade och hade sig lite. Dessa högljuda...dom förstår ju inte att dom hörs jätte långt och kan skräma hästen. En åkte föbi oss och han drog förbi med fart fasten vi hade häst och hundar med oss. Blir irriterad på sådana människor. Aja...

Nu vill jag ha sommarloooooov. Vill ha värme och sommarkläder och allt. Vill åka till sommarstugan med E&L. Åka moppe och ta kort och besöka slott och ja, allt som har med sommaren att göra. :) Men men, det är ju bara typ...tre månader kvar typ. :) Och vårterminen är den terminen som går fortast. Pga alla lov och studiedagar. Hoppas på en studiedag snart.^^

Lillen♥ Vi låg igår på hallgolvet och myste. Han låg framför mig, så jag hade hans "man" i mitt andsikte och så vände han sig om i sömnen och så fick jag istället hans tassar i andsiktet och magen.^^ Han var så gullig!♥

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0