Long time no see.

Ja, det har inte vart så mycket på bloggen den närmsta veckan. Men som sagt så har vi legat hemma i feber bägge två. Och jag har sedan inte hittat ork till att blogga. Men nu kände jag att det var dags för ett inlägg. :)

Idag är det fredag och det älskar vi. Jag blir särskilt glad när jag tänker på att jag har en schweizernöt chokladkaka nere i skafferiet. ;)

Vädret är inte det bästa. Snön är tillbaks men det försvinner nog ganska så fort. Nu ska jag nog kolla på lite HP videor. Så fantastiskt bra! Kolla på den här. Sök på This is war - Harry Potter. ;)


It doesn't matter that Harry's gone. People die every day. Friends, family. Yeah, we still lost Harry tonight. He's still with us, in here
[gestures to chest
Fred, Remus, Tonks... they didn't die in vain. But YOU will. 'Cause you're wrong! Harry's heart did beat for us! For all of us! It's not over!

I love Harry Potter!♥

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0