Lördagen den 3 mars

Om ni inte viste datumet idag så vet ni det nu. :) Filmen igår var SUPER bra och jag älskade den. Måste köpa den när det går. ;)

Idag är vädret sådär underbart. Och jag ska nog rida senare. Får se om det blir på Master eller Monne. Ska mamma gå runt sjön så tar jag Master och rider med. Orkar inte gå.^^

Gick ut och tog lite kort. Men jag fick aldrig till gräskorten. Blev inte alls som jag tänkte. Har bara två av korten som går att visa. Som blev hyffsade. Men men. Det blir lättare med gräskorten då gräset är lite längre. :)


Idag får man passa på att vara ute mycket. :)

Then from on high, somewhere in the distance There's a voice that calls,
"Remember who you are... if you lose yourself,
Your courage soon will follow,
So be strong tonight... remember who you are"

Bryan Adams - Sound the bugle now ♥

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

Försökte också få med gräs kort men det fanns lixom inget gräs att ta kort på ^^

2012-03-03 @ 09:49:40

Postat av: R

Ne, det ligger liksom för platt mot marken för att få bra kort på...^^

2012-03-03 @ 12:13:48


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0