lurigt...

Ja, dagen började med att det snöade och det låg ett tunt lager med snö på backen. Men nu så är det klarblå himmel och ingen snö alls. :) Lovely!

Dagen har vart slö och händelselös. Har duschat, vart vid datan, spelat på mobilen (har lagt till två nya spel) em...tagit en koorrrt fotorunda, ätit sötsaker och ätit en goood lunch. :) Nu sitter jag återigen vid datan. Får se vad jag gör ikväll...

Jag vill såååå gärna att "Hunger games" kommer ut på hyrfilm nu alltså, vill se den med resten av familjen och dela denna underbart bästa filmen någonsin!

Tittade på "Ronja Rövardotter" idag. Gud vad jag älskar Astrid Lindgrens filmer! They are the best!




Sometimes I look at my friends and think to myself, "Where did I meet these crazy people?" But then I think "What would I do without them?"♥

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0