Min lilla pinne


Haha alltså hon är ju fö gó med sin lilla pinne i munnen X)

I dag vaknade jag, kollade ut genom fönstret och ba "NOOOOO INTE SNÖ" Fyja varför ska snön komma så passande hela tiden. Kunde den inte ha legat kvar på backen en vecka till och struntat i att komma nu^^ Jag ville inte se på snön så jag la mig för att sova i 20 min till innan jag gick upp ^^

I går var det ju tjejkväll hos lollo, vet inte om jag har berättat det. Tyvär så hann vi inte göra så myket innan vi var tvugna att åka hem. Vi får helt enkelt ta igen den tiden på lovet :)

Haha shit vad jag har blivit dålig på att blogga numera har jag absolut ingenting att skriva. Jag måste nog hitta på lite roligare saker så att jag sedan kan skriva om det ;)

Ha en trevlig och snöig lördag!

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Åh jag är inte bättre jag... Aaw så gullig Mira var på de bilderna! =)

2012-03-31 @ 23:17:43

Postat av: L

Nej men du skriver betydliiigt mer när du väl bloggar :)

haha ja hon är så söt så :)

2012-04-01 @ 09:23:15


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0