Min lördad:



Var skit trött i går så det blev en tidig säng gång för min del, redan vid 22^^

Haha i morses innan jag gick upp kom Poma och la sig i min säng igen efter att ha varit ute på en kisse runda. Han skitade ner min renbäddade säng vilket var väldigt frustrerande. Sedan kom katten och skulle lägga sig på mig och sedan när jag skulle gå upp märkte jag att en andra katt låg i sängen också. Trångt kan jag säga^^
vid 10 åkte vi till stan och handlade med mamma och mormor. Sedan kom vi hem, packade upp och åkte med en gång till HÖÖKS så att Syrran kunde få köpa sin behövliga sadel. Jag fick ett schabrak av mamma:) Själv köpte jag nya ridskor. Vet inte hur länge jag har haft mina gammla ridskor asså. De är hyffsat slitna om man säger så^^
När vi kommit hem och ätit  åkte vi till mormor och hjälpte henne att flytta ved. Efter tre timmars arbete fikade vi sedan gick vi in och gjorde kvällsmat och nu är jag hääär hemma :) Nu ska jag dricka tee:)
Ja det var min lördag :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0