Morgonmys!

Ja idag hade jag och Lillen lite morgonyms i soffan. Det var så att min lillasyster och kusin tog vårt rum så jag fick inte sova där inatt. Så jag sov i soffan. Vaknade på morgonen av att Dio stog och kollade på mig och undrade vad fasen jag gjorde där.^^ Och sen kl halv tolv ungefär så hoppade han upp och la sig jämte mig och så låg vi och myste lite. Han är världens gulligaste hund!♥

Idag ska vi slänga skräp och sedan besöka mammas jobb lite. Dio ska med då och få träffa alla hade vi tänkte. Mamma hade lovat en att hon skulle ta med honom. :) Så det blir la roligt.

Förövrigt så vet jag inte vad jag ska göra mer idag än det. Kanske blir en ridtur vem vet. Hade vädret vart bättre hade man nog haft mer engergi. Men som ni kan se så är vädret ganska så tråkigt. Aja. Nu börjar jag få lågt batteri på datan så jag får la avsluta här. :)

Min andra älskling!♥

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0