Pyssel dag och kalas



Den här bilden påminner så himla mycket om en bild som jag tog med min alra första kamera för flera årsedan. Exakt samma lilla Pompe som går med grisskuggan  bredvid haha :)

I dag var vi klara med att ha ridit och gjort stallet redan kl11! Trode att klockan var 12 först men det var den inte :)
Efter det så åkte jag till mormor och morfar. Satte mid där i några timmar och pysslade med mitt "aldrig-blir-klart-album" men jag har kommit en liten, liiiten bit på vägen i allafall. Men ja.. det kommer ta 10 år innan det där albumet blir klart. Jag och R beställde ju massa kort på L.E.R sista dagen på sommarlovet. Jag tror att vi fick över 300 kort var. Det tar sin tid men det ska banne mig bli klart någon gång :)
Jag blev så snällt sörvad av min kära mormor med kaffe, choklad och sedan åkte vi och köpte pizza. Hjälpte även mormor med att damsuga eftersom att hon har skadat revbenet :)

Nu har vi jag och alla andra släcktmedlemar (typ) varit på 30 årskalas. Grattis moster!! (som btw inte fyller år i dag) 
Föresten, glöm inte att ställa om klockan i dag! :)

Nu är jag taggad för bio i morgon. Alla som har sett den har tyckt att den är jätte bra så nu måste jag bara se den :)

Kram.

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0