Sista dagen slut;(


aa äntligen så fick jag min tidning i går! Beställde dom för länge sedan (3 nr för 100kr^^) Även om tidningen är överkurs för mig så är den endå rolig att läsa :) 

Det var riktigt sorgligt att lämna förskolan i dag för sista gången. Första veckan på min APL längtade jag grymt mycket för att den här dagen skulle komma. Nu när jag har lärt känna alla vill jag inte därifrån! Som tur är har jag fått massa kramar så jag klarar mig för ett tag iaf ^^
Vi "prao" elever fick ett varsitt jätte sött armband som tack för de här fyra veckorna. Jag (R och E)bjöd på kladdmuffins med grön grädde och strössel. Det uppskattades även om det blev en liten missuppfattning. Jag fick förklara att jag inte fyllde år (efter att dom sjungit ja må hon leva sången)
Ååå aj när jag och några barn var i kuddrummet så "sprang" jag och jagade barnen. Råkade trampa på en kudde och benen bara flög i väg så att jag landade på sidan. Haha det gjorde skit ont. Barnen bara skrattade och hoppade på mig där fick man ingen sympati inte ^^

Aaa nu är det tillbaks till skolan...nationella prov...idrott.... tur att mina kompisar finns :D

/ L i n a


Kommentarer

Postat av: R

Haha, nej man brukar inte få så mycket sympati av dom inte^^ Bara mer ontXD

2012-03-02 @ 16:03:10

Postat av: L

Öööm typ XD

2012-03-02 @ 16:16:29


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0