Söndag...yeah!

Idag är det söndag och biodag!! Äntligen ska jag få se "Hunger Games". Har väntat så länge på att få se den nu. :)

Igår var det valpträff. Och vi åkte från klarblå himmel och 12-14 grader, till mulet och disigt och endast 4 grader varmt. Det var kallt och ja. Inte roligt. Men det var jätte roligt att få se alla valparna. Lillen hade det jätte roligt kan jag ju säga. :) Dom sprang runt och lekte hela tiden. Fast tyvärr så kunde inte hans pappa komma. Eller dom hade vart där men inte hittat så dom hade åkt igen. Men men.
Så fort man tog fram någonting att äta så hade man alla Clumbrarna runt sig^^ Så söta är dom. :P

Vädret är jätte härligt. Fast när jag gick ut så ville jag bara in igen...det blåste lite för mycket. Men det var ändå härligt.:)
Mitt ljud på datan är konstigt. Alltså ljudet är på men det kommer inget ljud och spotify spelar inte ens låtarna jag väljer. Hoppas att ljudet kommer tillbaka snart!





Ozzy låg och solade sig vid stallet i skydd mot blåsten när jag kom. Och typiskt nog så skulle han ställa sig och gå fram till mig när jag skulle ta kort.-_-^^

~The Awkward moment, when a zombie is looking for brains and it walks right past you.~ ^^

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0