Uppdaterar bloggen



Jag tycker att bloggen har uppdaterats ganska dåligt nu på senaste tiden men så är det i bland. Man har inget att skriva om och inga kort att visa. Sedan är det ju det här med orken, orken att sätta på sin lilla sega mini dator för att skriva ett meningslöst bloggilägg som detta ex. Men i dag har jag helt enkelt lust att blogga så det så:)
Jag kan ju berätta att våran långa sovmorgon förstördes sent i går kväll^^ Vi skulle nämligen ha börjat 12:30 i dag p.ga instäld lektion. Men då 22 på kvällen får man sms att det vist ska vara lektion i dag fast med vikarie.Blev skit besviken just då men det var ju bara att ställa om klockan från 9- 7:30. Sedan var det bara att pallra sig in till skolan som vanligt för att sedan bara sitta och surfa runt fritt på datorn efetrsom att vårat arbete redan var klart. Haha kul!

Har fullt upp i helgen också för på fredag är det 2 års kalas, lördag är det 30 årskalas och på söndag är det bio. Hunger games ska det bli. Den måste ses även om jag inte har så stor koll på vad det är för film. :)

Ni får se några fina vårbilder nu som jag tog förra veckan. Jag hade tråkigt så jag gick ut och la mig i dikeskanten och tog kort på det skräp som fanns där. Sedan sprutade jag vatten så att det skulle bli en fin bakrund haha :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Aj inte kul att behöva gå upp så tidigt när man väntat sig annat! Och jättefina bilder! :) Tycker man får så härlig känsla när man ser solen glittra mot gröna blad och växter, jättefint fångat! =)

2012-03-20 @ 20:40:07

Postat av: L

Jag kanske inte borde klaga men det var en så himla onödigt lektion till ingen nytta:/ Tack så mycket. Det uppskattas att höra:D

2012-03-20 @ 21:27:45


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0