VårKänslan är på topp!


Ett kort som jag tog i morses :)

Solen skiner, värmen ligger på 15 grader och därför är jag så himla glad! Under en kort fotorunda nu i efetrmiddags har jag sett 3 fjärillar som har flygit förbi. Så underbart. Har även använt mina solglasögon för första gången i år.
Det märks värkligen på alla människor när det är varmt också. Alla värkar vara mycket gladare och tillfreds. Härliiigt!:)

Snart ska jag åka till min söta lilla kusin Gustav som fyller hela 2år! Okej, han fyllde igår men firas idag. Helt otroligt att man kan bli så stor så snabbt. Haha, grattis kusin :D

Skaffat twetter också. Trode aldrig att jag skulle göra det. Har aldrig tyckt att twetter värkar vara sp kul men nu har jag gjort som R och ska se om det är kul eller ej :) Förmodligen kommer jag att bli helt fast haha

/ L i n a


Kommentarer

Postat av: AGCH

Åh ja det är underbart med sol! =)

2012-03-24 @ 21:23:42


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0