Vårtecken 3#



Listan på vårtecken fylls på mer och mer!
1: Tussilago
2: Myror
3: Fjärill
Haha man blir glad av det även om jag tycker att våren kan vänta några veckor med att komma. Men som sagt, det går helt enkelt inte att låta bli. Man blir glad av våren och vårtecken!:)

I dag har jag ridit. Vi red på en åker i skritt och lugn trav. Det gick la sådär. Det gick inte dåligt men inte heller bra^^ Trollan har ju inte direkt behövt anstränga sig i vinter. Men det ska vi ändra på nu framöver haha stackars dig Trollan ;)
Efter ridningen stack jag och syrran till kusinen för att leka lite. Nåja, han är knappt 2 år men det spelar ingen roll.
Så mycket mer har jag inte gjort i dag. Har varit hemma i en timma och fotat innan solen gick ned bakom trädtopparna :)

Snart är den lediga dagen över och i morogn är det skola, wooohoo.

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0