30min i skolan.....



Hej:) Hur är läget? Själv är det bara bra ;)

I dag bestämde vi oss, jag, syrran och R att ta en tidigare buss än nödvändigt för att börja jobba med en matte uppgift som ska lämnas in. Grejen var den att vi inte kunde hitta det vi behövde för att kunna göra uppgiften så vi gav upp med den saken. Fast det känns lite typiskt när man försöker att vara redig men så förstörs allt bara för att läraren inte kunde ge lite mer information och man själv är så dålig på att hitta. Menmen, det gjorde inte så mycket.
10:45 gick vi till SV där vi skulle redovisa i grupp om filmen som vi nyss sett. Efter 30 min slutade vi och det var allt. Vi trode att vi skulle ha haft etygsprat på engelskan men nu blev det inte så.
När vi kom hem runt 13 så gjorde vi mat och städade upp lite innan vi for till hästarna. Red bara en liten runda i dag. Sedan red Elin Virre och jag vimsade med Lasse lite. Eller hur man nu ska kalla det, vi slöade helt enkelt. Medans Trollan och Polka gjorde typ allt för att stå i vägen^^ (vi var i hagen)

Nu har jag grymt tråkigt, har inte haft ngt att göra på flera timmar.

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0