Dagen

Jag åkte hemifrån vid tio och var hos Elin och Lina vid kanske halv 11. Då tog jag lite kort på dom när dom red. Några blev faktiskt bra. Får öva lite på det dära. ;) Sen drog vi (jag och Lina) iväg på mopparna och tog lite kort. Elin var tvungen att komma bort och ge mig mitt minneskort som jag glömt i Linas dator.^^ Snällt av henne att åka hela vägen till där vi var och ge mig det. :)
Jag åkta hem och var hemma ungefär halv 2. Då satte jag mig lite vida datorn.
Sen gick jag ut och vattnade mitt land, tog kort på äppelträden, så fina blommor har dom nu. Sen fick Dio leka lite i vattnet. Jag sprutade lite med vattenslangen. Det tycker han är jätte roligt och skönt. För det svalkar så gött nu i värmen.
Ena våran hund (Dio) ligger mest i skuggan där det är svalt och skönt. Det blir lite för varmt i solen. Och han ÄLSKAR vatten. Våran andra hund (Didde) ligger helst i solen och steker. Och han AVSKYR vatten.^^ Så olika. Och den som är liten tror han är stor och den som är stor tror att han är liten.^^









En härlig dag som inte är över än. Snart blir det grillat! Mumma!!:D

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

Själv stekte jag och elin pannkakor ^^

fina bilder :)

2012-05-25 @ 22:14:01


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0